rss emailtwittervkontakte

Salı, Ağustos 01, 2006


Maziye döndüm birdenbire
Çocukluk yillarim, okul siralarim ilk aski tattigim o zamanlarim geldi aklima Zaman bir dakika öncesiydi sanki, cosup uçtugum günleri animsadim. Simdi ise hiçbirsey yoktu o günlerden geriye herseyim ama herseyim, tüm beklentilerimi çalip almisti elimden bir daha geri verilmemek üzere.. Yasamakmiydi bu soruyordum kendime gücenmis bir gönülle ve sitemli bakan gözlerimle bakiyorum su dünyaya , bir ben biliyorum.Çünkü neyi bulup, neyi bulup, neyi kaybettigimi.. Hüsran rüzgarlari esiyordu dünyamda, ben bir maziyi yasiyorum yasantimda, bir meçhul sevgiyle birlikte!! Sevgiye susadim, susadim sevgiye dudaklarim çöl kurulugunda, gönlümün hazan mevsimindeyim yapraklarim zamansiz sarardi.. Savrulup düsüyor çiçeklerim topraga, artik düslerim bile yarali Sen olsanda, sen olmasanda Ankara'lim karanlik soguk hep benim dünyam, yarinlarim yitik hayallerim yikik hep benim dünyam..... MAZIYE DÖNDÜM BIRDENBIRE!!!!!!!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Free web counters